Η αρχή σε όλα τα σχολικά συγκροτήματα έγινε με την τελετή του αγιασμού και ακολούθησε το «πρώτο κουδούνι» για την είσοδο των μαθητών στις αίθουσες, όπου μοιράστηκαν τα βιβλία της κάθε τάξης.
Καλή σχολική χρονιά!
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες από σχολεία της Σπάρτης

















































